מדריך למפרסם המתחיל

כל בעל עסק, שרוצה לפרסם בעיתון לראשונה, מתמודד עם מערכת לבטים ושאלות:

איך אדע איזה עיתון הוא המתאים ביותר עבורי? כמה לפרסם? מהו גודל המודעה הרצוי? האם עדיפה מודעה גדולה מדי פעם או מודעה קטנה בקביעות?

אז באנו לעשות קצת סדר, ולחלוק אתכם תובנות מנסיוננו על מנת שתגיעו לפרסום אפקטיבי.

כשאתה בא לבחור עיתון שישמש במה לפרסום המוצר שלך, שים לב לנקודות המפתח הבאות:

קהל יעד –

כדי לדעת איזה עיתון הוא המתאים עבורך למימוש מטרותיך, עליך לבדוק ראשית, מיהו ומהו קהל היעד שאליו אתה פונה, באיזה איזור גיאוגרפי הוא מתגורר ואיזה סוג של עיתון הוא קורא.

על המגזר החרדי, נמנים זרמים וחוגים רבים וגם בהם גוונים ותתי גוונים. במידה והעסק שלך או המוצר שלך פונים לקהל רחב, חשוב מאוד לוודא שהעיתון בו אתה מפרסם לא מזוהה עם חוג או זרם מסוים ויהיה מקובל על כמה שיותר קהלים וכך יזכה הפרסום שלך בקהל צופים ואוהדים רחב ככל האפשר.

פרסום חזק הוא מגזין פרסומי בלבד ואינו מזוהה עם זרם כלשהו זו הסיבה שהור נכנס לכל בית ובית

אם קהל שלך היעד מתפרס על פני יותר מאזור אחד או שהפניה היא ללקוחות מאזורים שונים – מומלץ לפנות לעיתון בעל תפוצה ארצית, כמו העיתון שלנו – פרסום חזק.

הפצה –

הפצה היא אחד הנושאים החשובים ביותר, שמשום מה לא מקבל את היחס התייחסות המגיעה לו.

כמות העותקים – גם בעיתון שמתהדר בפריסה רחבה של ישובים, חשוב מאוד לוודא מהי כמות העיתונים שהוא מפיץ. ככל שכמות העיתונים גדולה יותר, כך החשיפה והקריאה יהיו גדולים יותר וזו הרי מטרתו המוצהרת והמעשית של הפרסום.

שיטת הדיוור – ישנן חברות הפצה המתהדרות בהפצה נרחבת וכו', אך בפועל הן מניחות ערמות של עיתונים במרכזים מסחריים או בחנויות. לעומתן, מחלקות חברות אחרות את העיתונים בדיוור ישיר  תיבה-תיבה, וכך מתעצמת החשיפה והפרסום מתייעל במאות אחוזים!

פרסום חזק מופץ ב-125,000 עותקים ב-12 ערים בדיוור ישיר. והוא העיתון הפרסומי היחיד במגזר החרדי, המציע תפוצה רחבה כל כך.

 

אפקטיביות –

אז פילחנו את קהל היעד, החלטנו באיזו פריסה אנו רוצים לפרסם, ועכשיו הזמן לבדוק את היעילות של העיתון.

צעד ראשון וחשוב – דפדפו בעיתון המוצע, הביטו במודעות והתרשמו. האם חשוב למערכת שהעיתון יהיה נעים לעין והמודעות מעוצבות, קריאות ומושכות, או שהמודעות מוכנסות 'מכל הבא ליד', העיקר למלא את העיתון?!

המלצה נוספת: חפשו לקוחות חוזרים. ככל שתראו בעיתונים יותר לקוחות שמפרסמים פעם אחר פעם, תדעו שהם משיגים תוצאות מעולות! לקוח לא מרוצה, שחש כי לא קיבל מספיק חשיפה, 'זכה' לפידבק דליל ולמיעוט פניות, לא יפרסם בעיתון שנית. לעומתו, לקוח מרוצה יפרסם באותו עיתון שוב ושוב, ואנחנו מפרגנים לך, מאחלים לך הצלחה ומצפים למימוש מבורך של תכניותיך.

בפרסום חזק רובם של הלקוחות הם מפרסמים קבועים במשך שנים. כשמתקשר אלינו לקוח פוטנציאלי ומתעניין בשירותינו, אנחנו מציעים לו לעבור על העיתון שלנו ופשוט להתקשר לכל מפרסם שהוא רואה בעיתון ולברר האם הוא מרוצה מהפרסום ומהשירות.

ללקוחות שלנו יש תגובות מצויונות ולכן אין לנו שום חשש שידברו עם הלקוחות שלנו.

אנחנו מזמינים אתכם להפוך לעוד לקוח מרוצה שלנו

ת

פרסום למגזר החרדי – כיצד להתאים תוכניות פרסום לקהל היעד

פרסום למגזר החרדי מהווה תחום ייחודי בתעשיית הפרסום בארץ, שדורש...

ת

פרסום מודעה בעיתון – הכוח שבתקשורת כתובה ודיגיטלית במגזין חזק

בעידן הדיגיטלי של ימינו, רבים יכולים לחשוב שהעיתון המודפס איבד...

ת

דחוף!!! מחפשים שמלה פרחונית מידה 6 להשלמת הסט של הילדות לחג!!

גם אתם חיפשתם בכמה סניפים את השמלה הפרחונית שתשלים את...

ת

משלוח מנות חזק: ופלים כשרים לפסח :)

מכירים את השכנים המתוחכמים ששולחים לכולם את משלוח המנות השימושי...

ת

פרסום בגוגל – המדריך המלא לעסקים

פרסום בגוגל הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים להגיע לקהל...

ת

משלוחי מנות לעובדים – מתנה קטנה עם אפקט גדול

חג פורים מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן המושלם לשלוח משלוחי...

הוראות סגירה

את הקובץ יש לסגור בפורמט PDF.
איכות מלאה של 300 DPI.

ניתן לשלוח את המודעה הסגורה למייל:
office@chazak.co

או לבצע הזמנה ישירה כאן

פרסום חזק בקליק? אצלך במייל!

קוראי חזק במייל משתתפים מידי חודש אוטומטית בהגרלה שווה במיוחד