פרסום ייעודי לציבור החרדי

הציבור החרדי, המונה היום כ-13% מכלל האוכלוסיה בישראל, עבר בשנים האחרונות תמורה משמעותית ביותר. מקבוצה צנועה ומסורתית הממוקמת בכמה ערים מרכזיות כמו ירושלים ובני ברק, היא הפכה לקבוצה חזקה, דומיננטית ומשמעותית. הציבור החרדי מכיל בתוכו זרמים רבים וקבוצות משנה מגוונות ופרוס על פני אזורים רבים בכל רחבי הארץ. זהו ציבור עוצמתי הצורך מוצרים שונים, שירותים למיניהם ומותגים מתפתחים וחדשניים. אנו בטוחים שהוא מהווה קהל יעד חזק גם עבורך.

למרות שבעידן הדיגיטלי גם הציבור החרדי, כמובן במסגרת המגבלות המקובלות, חשוף יותר ויותר לרשתות חברתיות, לפרסומות במדיה הדיגיטלית ועוד – מקומו של הפרסום המודפס לא הוחלף!  העיתונות החרדית חיה וקיימת במלוא עוזה והפרסום בעיתונים פורח ושומר על רעננותו. יתירה מזו, בשנים האחרונות אף נרשמה עליה מרשימה במספר הפרסומים בעיתונים למיניהם ותקציבי החברות הגדולות לפרסום בעיתונות המודפסת גדלו  במידה משמעותית.

חשיפה – רוב הציבור החרדי עדיין צורך תקשורת ופרסומות, בעיקר באמצעות פרסום בעיתון. וזו הדרך היחידה כמעט להגיע ממש אל תוככי התודעה של המשפחה החרדית.

אמון – על פי מחקרים שונים, הקורא החרדי נותן אמון רב יותר במודעות המופיעות בעיתון מאשר בפרסומים הנצפים במדיה דיגיטלית אחרת. הדברים אמורים גם ביחס למודעות שטח ובעיקר למודעות קטנות על דירות למכירה ולהשכרה, מוצרי יד שניה וכו'…

הערכה למילה המודפסת – הציבור החרדי מיייחס חשיבות רבה לכל דבר כתוב ומודפס. החל מהערכה לספרי הקריאה לילדים לנוער ולמבוגרים המביאה לרכישתם ולהחשבתם כמתנה לבני המשפחה, וכלה בעיתוני תוכן ועיתוני פרסום הנקראים בעניין ובעיון! אורך החיים של עיתון בבית חרדי גבוה הרבה יותר מהממוצע. מעבר לכך שהוא משמש את רוב בני הבית (האב, עקרת הבית, בני הנוער וכו'…) הוא יזרק לתחנתו הסופית, קרי לפח, רק אחרי ש'מיצו' והפיקו ממנו את מירב המידע והתועלת.

עדכונים – מעבר לפרסומות צריכה, אוהב הקורא החרדי להתעדכן ולהוסיף דעת במה שמתחדש במגזר, בהצגתם של מוצרים חדשים המותאמים לו, במידע על נותני שירות ובעלי עסקים בציבור, הן עסקים ותיקים בתנופת התחדשות והן אלה שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם המסחר. הוא גם מבקש לדעת אודות אזורים חדשים שמתפתחים ועוד תחומים למכביר.

כשאתה מכין מתווה פרסום לציבור זה, שים לב לנקודות מפתח בהיכרות עימו:

השתייכות – מכיוון שלכל קבוצת-על בחברה החרדית יש עיתון שמזוהה איתה ומחולק לחבריה וכן מופצים עיתוני תוכן בתשלום, הדרך היחידה להגיע לאחוזי חשיפה גבוהים בציבור החרדי היא על ידי פרסום בחינמון שאינו מזוהה בעליל עם תנועה או קבוצה מסויימת וכתוצאה מכך הוא מקובל על כל שכבותיו של ציבור זה.

רמה רוחנית נאותה – הציבור החרדי בכללותו מתאפיין בדרישות איכות תוכן ורמה מבחינה רוחנית, גם בפרסומים. עיתון שמקובל על כולם, צריך להיות כזה שהסטנדרטים שלו גבוהים מאוד בבחירת פרסומים וסינונם, בעיצוב שאינו חורג מהנורמה המוסכמת  ובניסוח לשוני התואם לכל שכבות הציבור. בפרסום חזק כל מודעה מוגשת לאישור הוועדה הרוחנית לפני הורדתה לדפוס, כדי שהעיתון יוכל להכנס לכל בית במגזר החרדי ללא חשש . התוצאה מבחינת המפרסם היא מקסימום חשיפה בציבור החרדי.

ת

פרסום למגזר החרדי – כיצד להתאים תוכניות פרסום לקהל היעד

פרסום למגזר החרדי מהווה תחום ייחודי בתעשיית הפרסום בארץ, שדורש...

ת

פרסום מודעה בעיתון – הכוח שבתקשורת כתובה ודיגיטלית במגזין חזק

בעידן הדיגיטלי של ימינו, רבים יכולים לחשוב שהעיתון המודפס איבד...

ת

דחוף!!! מחפשים שמלה פרחונית מידה 6 להשלמת הסט של הילדות לחג!!

גם אתם חיפשתם בכמה סניפים את השמלה הפרחונית שתשלים את...

ת

משלוח מנות חזק: ופלים כשרים לפסח :)

מכירים את השכנים המתוחכמים ששולחים לכולם את משלוח המנות השימושי...

ת

פרסום בגוגל – המדריך המלא לעסקים

פרסום בגוגל הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים להגיע לקהל...

ת

משלוחי מנות לעובדים – מתנה קטנה עם אפקט גדול

חג פורים מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן המושלם לשלוח משלוחי...

הוראות סגירה

את הקובץ יש לסגור בפורמט PDF.
איכות מלאה של 300 DPI.

ניתן לשלוח את המודעה הסגורה למייל:
office@chazak.co

או לבצע הזמנה ישירה כאן

פרסום חזק בקליק? אצלך במייל!

קוראי חזק במייל משתתפים מידי חודש אוטומטית בהגרלה שווה במיוחד