חדשות חרדים – כלי מרכזי לפרסום ומידע

אחד המקורות לפרסום חדשות חרדים הוא העיתון הארצי שלנו "חזק". העיתון נוסד בשנת 2011, ומאז הוא הפך לאחד העיתונים הפופולריים ביותר בקרב הציבור החרדי. העיתון מופץ ל-59 שכונות חרדיות ברחבי הארץ, ומגיע לכ-128,000 תיבות דואר. בנוסף, העיתון זמין גם דיגיטלית, באתר האינטרנט שלנו.

 

חדשות חרדים – פרסום

הציבור החרדי בישראל הוא ציבור גדול ומגוון, המהווה כ-13% מאוכלוסיית המדינה. הציבור החרדי צורך חדשות ומידע ממגוון מקורות, כולל עיתונות מודפסת, עיתונות דיגיטלית, טלוויזיה ורדיו.

אתר "חזק" מציע אפשרויות פרסום מגוונות למפרסמים המעוניינים להגיע לקהל החרדי. בין האפשרויות המוצעות:

  • פרסום בעיתון המודפס – פרסום בעיתון המודפס של "חזק" הוא הדרך היעילה ביותר להגיע לקהל החרדי הרחב. העיתון מופץ לתפוצה של כ-128,000 תיבות דואר, ומגיע לקוראים בכל רחבי הארץ.
    פרסום בעיתון חרדי יכול לכלול מודעות, כתבות פרסומיות, ראיונות ועוד. פרסום בעיתון המודפס הוא דרך מצוינת להגיע לקהל חרדי גדול ומגוון.

  • פרסום בעיתון הדיגיטלי – פרסום בעיתון הדיגיטלי של "חזק" הוא דרך נוספת להגיע לקהל החרדי. העיתון הדיגיטלי זמין לכל משתמש אינטרנט, ויש לו קהל קוראים פעיל ומתעניין.
    פרסום בעיתון הדיגיטלי יכול לכלול מודעות, כתבות פרסומיות, ראיונות ועוד. פרסום בעיתון הדיגיטלי הוא דרך מצוינת להגיע לקהל חרדי צעיר וחדשני.

  • פרסום באתר האינטרנט – פרסום באתר האינטרנט של "חזק" הוא דרך נוספת להגיע לקהל החרדי. האתר מקבל מאות אלפי כניסות מדי חודש, והוא מהווה פלטפורמה יעילה להצגת מידע ופרסומות.

  • פרסום בקבוצות ווטסאפ – קבוצות ווטסאפ הן פלטפורמה פופולרית מאוד בקרב הציבור החרדי. קבוצות ווטסאפ משמשות לקשר בין אנשים, לשיתוף מידע וחדשות, ולדיון בנושאים שונים.
    פרסום בקבוצות ווטסאפ הוא דרך חדשה יחסית לפרסום בקרב הציבור החרדי. פרסום בקבוצות ווטסאפ יכול להיות דרך יעילה להגיע לקהל רחב של אנשים בזמן קצר.

 

חדשות חרדים

 

טיפים לפרסום מוצלח בעיתון בחדשות חרדים

כדי שפרסום בעיתון חדשות חרדים יהיה מוצלח, חשוב להתאים את הפרסום לקהל היעד. הנה כמה טיפים לפרסום מוצלח בעיתון חדשות חרדים:

  • התאימו את הפרסום לקהל היעד – חשוב להתאים את הפרסום לקהל היעד שקורא את עיתון חדשות חרדים. לדוגמה, אם מדובר במוצר או שירות המיועד לנשים חרדיות, הפרסום צריך להיות מותאם לנשים חרדיות.

  • השתמשו בשפה הולמת – חשוב להשתמש בשפה הולמת לקהל היעד של חדשות חרדים. לדוגמה, יש להימנע משפה בוטה או פוגענית.

  • התייחסו לערכים החרדיים – חשוב להתייחס לערכים החרדיים בקמפיין הפרסום. לדוגמה, אם מדובר במוצר או שירות המיועד לציבור החרדי, הפרסום צריך להדגיש את הערכים החרדיים של המוצר או השירות.

 

לסיכום

עיתון חדשות חרדים הוא כלי חשוב לתקשורת, פרסום ומידע עבור הציבור החרדי. אתר "חזק" מציע מגוון רחב של אפשרויות פרסום למפרסמים המעוניינים להגיע לקהל החרדי.

ת

פרסום למגזר החרדי – כיצד להתאים תוכניות פרסום לקהל היעד

פרסום למגזר החרדי מהווה תחום ייחודי בתעשיית הפרסום בארץ, שדורש...

ת

פרסום מודעה בעיתון – הכוח שבתקשורת כתובה ודיגיטלית במגזין חזק

בעידן הדיגיטלי של ימינו, רבים יכולים לחשוב שהעיתון המודפס איבד...

ת

דחוף!!! מחפשים שמלה פרחונית מידה 6 להשלמת הסט של הילדות לחג!!

גם אתם חיפשתם בכמה סניפים את השמלה הפרחונית שתשלים את...

ת

משלוח מנות חזק: ופלים כשרים לפסח :)

מכירים את השכנים המתוחכמים ששולחים לכולם את משלוח המנות השימושי...

ת

פרסום בגוגל – המדריך המלא לעסקים

פרסום בגוגל הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים להגיע לקהל...

ת

משלוחי מנות לעובדים – מתנה קטנה עם אפקט גדול

חג פורים מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן המושלם לשלוח משלוחי...

הוראות סגירה

את הקובץ יש לסגור בפורמט PDF.
איכות מלאה של 300 DPI.

ניתן לשלוח את המודעה הסגורה למייל:
office@chazak.co

או לבצע הזמנה ישירה כאן

פרסום חזק בקליק? אצלך במייל!

קוראי חזק במייל משתתפים מידי חודש אוטומטית בהגרלה שווה במיוחד