פרסום בעיתון

מתעניינים בפרסום בעיתון? לא יודעים איפה הכי נכון לפרסם? 

רבים חושבים שבעקבות התפתחות האינטרנט והשיווק במדיות החברתיות, הפרסום בעיתונים דעך. אך ההפך הוא הנכון !  כיום עדיין ניתן למצוא מגוון עיתונים בתחומים שונים הנמכרים בחנויות נוחות או מגיעים אליכם עד הבית בכל בוקר. בעזרת העיתונים ניתן להגיע למאות ואף אלפי קוראים מדי יום. אי לכך, פרסום בעיתון בעל פוטנציאל משמעותי להגיע לקהל יעד נרחב בכלל וממוקד יותר בפרט.  

פרסום בעיתון – למה כדאי?

ראשית, כפי שציינו לעיל, לפרסומות בעיתון יש הזדמנות להגיע למספר גבוה של קוראים. מעבר לכך, רבים הקוראים בעיתון מעניקים תשומת לב גדולה יותר בעת הקריאה, בשונה משיטוט באינטרנט או צפייה בטלוויזיה, מצבים בהם לרוב מבצעים פעולות שונות במקביל. תשומת הלב הגבוהה בעת השימוש בעיתון, מגבירה את הסיכויים שהקורא יקלוט את הפרסום או המודעה ובהתאם יועברו אליו המסרים הרצויים.

סיבה נוספת לפרסם בעיתון היא ההשקעה והמעבר בין כל עמוד על ידי הקורא. התנועה האיטית מאפשרת לעין הקורא לקלוט ביתר שאת מסרים שונים הנמצאים על גבי העיתון ובהתאם הסיכוי לעצירה וקריאה של הפרסומת עולה. גם אם הקורא לא יתעמק לחלוטין בפרסומת או במודעה עצמה, הסיכויים שיפספס אותה נמוכים ביותר וכך מרבית השיווק והצלחת הפרסום עולים.

הפרסום מאפשר לכם להדפיס את המודעה שלכם בכל צורה או גודל שתרצו ובמיקומים משתנים. אמנם בהתאם מחיר המודעה יהיה שונה, אך גם החשיפה תהיה גדולה יותר בעקבות התבוננות משמעותית יותר שתושקע למודעה על ידי הקורא. פרסום נכון ויעיל מאפשר לכם להעביר את המסר אותו תרצו לשווק בצורה חסכונית ומדויקת ללא הצורך בוויתורים של דברים מהותיים אותם תרצו לכלול.  

מה כולל העיתון של פרסום חזק ?

פרסום בעיתון שלנו מאפשר לכם להגיע למגזר החרדי בערים שונות בארץ כגון בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית, בית שמש, חיפה ועוד ובכך תוכלו להגדיל את החשיפה של המודעות והפרסומים שלכם. הפרסום במגוון ערים חזקות זולג בהתאם לפריפריות המקיפות אותה ומעגל הלקוחות שלכם גדל אוטומטית.

בכל מהדורה תוכלו למצוא מגוון ענק של פרסומות השונים בגודלם, צבעם ובשטח הפרסום. ישנן מודעות ממגוון תחומים כגון נדל"ן, שידוכים, אמצעי תקשורת, שירותי ייעוץ מקצועיים, מזרנים, חופשות ועוד. במידה ותרצו, תוכלו לפרסם מאמר קצר או קטעי הסבר על השירות אותו תבחרו לפרסם.

אנחנו בפרסום חזק, מאפשרים לכם לפרסם מודעות או פרסומות בעיתון המופץ לכל החברה החרדית. היתרון אצלנו הוא בהבנת הקהל החרדי, ערכיו ואמונותיו תוך שימוש בשפה ופרסום הולמים המושכים במראה ונגישים במקביל. באמצעות הקשרים שרכשנו עם רשויות דתיות שונות, הצלחנו לייצר אמון בקרב הציבור החרדי ובהתאם ביכולתנו להגדיל את החשיפה ולשדרג את סיכויי הצלחת הקמפיין השיווקי. אם אתם מעוניינים בפרסום בעיתון חרדי, מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

פרסום בעיתון

ת

פרסום למגזר החרדי – כיצד להתאים תוכניות פרסום לקהל היעד

פרסום למגזר החרדי מהווה תחום ייחודי בתעשיית הפרסום בארץ, שדורש...

ת

פרסום מודעה בעיתון – הכוח שבתקשורת כתובה ודיגיטלית במגזין חזק

בעידן הדיגיטלי של ימינו, רבים יכולים לחשוב שהעיתון המודפס איבד...

ת

דחוף!!! מחפשים שמלה פרחונית מידה 6 להשלמת הסט של הילדות לחג!!

גם אתם חיפשתם בכמה סניפים את השמלה הפרחונית שתשלים את...

ת

משלוח מנות חזק: ופלים כשרים לפסח :)

מכירים את השכנים המתוחכמים ששולחים לכולם את משלוח המנות השימושי...

ת

פרסום בגוגל – המדריך המלא לעסקים

פרסום בגוגל הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים להגיע לקהל...

ת

משלוחי מנות לעובדים – מתנה קטנה עם אפקט גדול

חג פורים מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן המושלם לשלוח משלוחי...

הוראות סגירה

את הקובץ יש לסגור בפורמט PDF.
איכות מלאה של 300 DPI.

ניתן לשלוח את המודעה הסגורה למייל:
office@chazak.co

או לבצע הזמנה ישירה כאן

פרסום חזק בקליק? אצלך במייל!

קוראי חזק במייל משתתפים מידי חודש אוטומטית בהגרלה שווה במיוחד