הסיפור החזק שמשיג תוצאות דרמטיות

הסיפור של חזק, מסמל יותר מכל את החדשנות ההיברידית בעולם המתפתח.

המיתוג החדשני מעניק למגזין נראות מאוד שונה מכל המגזינים שבתיבת הדואר, והיא זו שמספרת את הסיפור החזק שעומד מאחורי המגזין החזק הזה: לא עוד מגזין, זהו מנוע חיפוש עוצמתי ארצי, שמחבר את כל הערים החרדיות בארץ במגזין אחד ומחבר את העיתונות הכתובה לעולם הניו-מדיה החדש: מיילים, ווטסאפ, סטטוסים וגם במנוע החיפוש בגוגל.
 

והסיפור הזה עובר בזהות המיתוגית של המגזין, מותג דיגיטלי שלקח השראה ממאפייני גוגל, מתנהג כמו מנוע חיפוש גוגלי, ומחבר את כל הפרסומים הרלוונטיים למגזר החרדי במנוע חיפוש אחד חזק ועוצמתי.

תעברו לעידן החדש- פרסום אחד בחזק, שכבר 12 שנה מביא את התוצאות הדרמטיות ביותר למפרסמים.

החשיפה הכי רחבה ב:

0
שכונות חרדיות בארץ
0
אלף בתי אב
בישראל
0
ערים חרדיות
בארץ
0
צופים
בסטטוסים
0
אלף ברשימת
דיוור במייל

איך אנחנו מגיעים לכל הלקוחות החרדיים בארץ בפרסום אחד חזק?

מגזין ארצי חזק

כל עסק בימינו – גם אם הוא מקומי, כבר מזמן אינו יכול להסתפק בפרסום בעיר אחת. לכל עיר יש את הפריפריה הסמוכה לה והפרסום בערים הסמוכות מסוגל להגדיל את מעגל הלקוחות באופן משמעותי, כמו כן כמעט כל עסק כיום מבצע משלוחים, ומציע את שירותיו מרחוק. אך לרבים מן העסקים הפרסום הארצי הוא בעלות יקרה מדי.

מגזין חזק – הוא העיתון הארצי היחיד המופץ ל-59 שכונות חרדיות ובארץ ומגיע לכל בית אב חרדי בישראל. הפרסום בחזק הוא החסכוני, היעיל והאפקטיבי ביותר, והוכח ככלי האפקטיבי ביותר בפרסום.

חזק באתר

בנוסף לפרסום בעיתון המודפס שמחולק פיזית בכ – 128 אלף תיבות דואר בכל הריכוזים החרדיים
העיתון עולה דיגיטלית לאתר של חזק וזוכה גם שם לחשיפה נוספת של אלפי גולשים שנכנסים לקרוא שם את העיתון,
בנוסף העסקים המפרסמים בחזק בעיתון זוכים לחשיפה נוספת באינדקס העסקים של חזק ויכולים לפרסם באינדקס העסקים כרטיס ביקור של העסק שלהם
מה שגורם לכך שהעסק ששלכם יחשף לעוד אלפי אלפי לקוחות פוטנציאלים נוספים

חזק במייל

בנוסף לפרסום בעיתון המודפס, מגזין חזק מגיע לתפוצה של 83,000 איש ברשימת דיוור. הקוראים ברשימת הדיוור מחכים למגזין מידי שבוע, בזכות המידע והפרסומים וגם בגלל סיפור בהמשכים מאוד מתוקשר המפורסם במגזין.

רשימת התפוצה מאפשרת לך להגיע גם בדיגיטל לתפוצה מאוד רחבה ולהגדיל את החשיפה ולהביא לקוחות רבים ואיכותיים יותר לעסק שלך מכל איזורי הארץ.

חזק בוואטסאפ

הסטטוס – הוא פלטפורמת הסושיאל החרדית הפופולארית ביותר. בעידן החדש בו אנשים נמצאים יותר ויותר בווטסאפ, אנחנו מביאים את המפרסמים שלנו גם לשם. כל פרסום בעיתון זוכה לחשיפה גם בעיתון הדיגיטלי המופץ בווטסאפ ובקבוצות ווטסאפ ייעודיות, שנרשמו אליהם כדי לקבל את הסיפור בהמשכים ואת המגזין.

הסטטוס והקבוצות זוכים לחשיפה מאוד גבוהה של אלפי צופים, ומביאים את הפרסום שלך לפלטפורמה נוספת, כבונוס – ללא תשלום נוסף.

הוראות סגירה

את הקובץ יש לסגור בפורמט PDF.
איכות מלאה של 300 DPI.

ניתן לשלוח את המודעה הסגורה למייל:
office@chazak.co

או לבצע הזמנה ישירה כאן

פרסום חזק בקליק? אצלך במייל!

קוראי חזק במייל משתתפים מידי חודש אוטומטית בהגרלה שווה במיוחד