השאלה הכי שאלתית בתחום הפרסום – מה נחשב לפרסום טוב?
בראש ובראשונה – פרסום טוב הוא פרסום שמניב תוצאות!!!
לא די בכך שהמודעה תהיה יפה ומעוצבת וגם אין להסתפק בקריאות ה'וואו!' של הסובבים. המודעה צריכה להביא בפועל את התוצאה שציפיתם, ורק אז יהיה ניתן להגדיר את הפרסום שלכם כיעיל.
אז מהם כללי היסוד לפרסום יעיל?
מוצר –
עליכם לוודא שהמוצר שלכם או השירות שאתם מציעים איכותי, נצרך ובעל ערך לקהל הלקוחות שאתם פונים אליו. בפרסום נסו להדגיש את הנקודות הללו הן במלל והן בתמונות הרקע ולגרום ללקוח לרצות אותו, ליצור עמכם קשר ולרכוש אותו.
מחיר –
מחיר הוגן והגיוני בהשוואה למוצרים או שירותים דומים בשוק, ימשוך יותר לקוחות.
עיצוב –
הנראוּת של המודעה מהווה השפעה ישירה על מספרם ואיכותם של הפניות שבעל העסק מקבל מלקוחות. ככל שהמודעה תהיה בולטת, נעימה לעין ובעלת מסר חד וברור – מספר הפניות יגדל בהתאם, בעזרת השם. חשוב מאוד שהגרפיקה והעיצוב יתאימו במהותם ובאופיים למודעה ולמוצר שהיא מכריזה עליו.
מומלץ מאוד להיעזר בגרפיקאי/ת מקצועי/ת, כדי לקבל את המודעה המושלמת. הנסיון, התוכנות המתקדמות והידע המצטבר – עושים את ההבדל העצום.
כדאי מאוד לבדוק מול העיתון המפרסם אם הוא מציע גם שירותי גרפיקה מקצועיים ללקוחותיו.
הצוות של פרסום חזק כולל 4 גרפיקאיות מקצועיות מאוד, בעלות וותק רב בתחום הגרפיקה והפרסום. שירותי הגרפיקה שאנחנו מעניקים כלולים בעלות הפרסום. נתונים אלו מהווים ערך מוסף משמעותי ואיכותי לציבור המפרסמים שלנו
מיקום –
בפרסומת בעיתון יש משקל רב למיקום המודעה. ככל שהמודעה תהיה בולטת יותר, והמיקום שלה אטרקטיבי יותר, יש לה סכוי גבוה למשוך את עינו ועקב כך את תשומת ליבו של הקורא – הלקוח הפוטנציאלי.
(כמו בנדל"ן שהמחיר נקבע בהתאם למיקום, ממש כך גם בעולם הפרסום…)
כמה כללים לזיהוי מיקומים שנחשבים 'שווים יותר' מבחינה פרסומית
- מחקרים מוכיחים שהקורא המצוי מדפדף בדרך כלל יותר בדפים הראשונים של העיתון, ואז מעיין בעמוד האחורי. מסקנה – על מנת שהחשיפה למודעה תהיה הגדולה והאפקטיבית ביותר, ההמלצה היא להתמקם בעמודים אלו למרות שהם יקרים יותר וכאמור יש לכך סיבה טובה…
- התפיסה הרווחת היא ש'לפני האמצע' הוא מיקום מועדף על פני 'אחרי האמצע'…
- קיים 'כלל' נוסף – "חוק האי סימטריה"… מחקרים טוענים שהעין האנושית נמשכת בדרך כלל לדברים לא סימטריים, כולל לעמודים אי-זוגיים. לכן עמודים אלו בכל העיתונים, יקרים יותר מהעמודים הזוגיים.
- גם 'עמוּד הגב', חשוב ונחשב. הקורא הממוצע יעיף תמיד מבט אחרון בעמוד הסוגר, גם אם הוא בדרכו האחרונה לפח. זאת בנוסף לעמוד הראשון שהוא העמוד שחשוף לקוראים פוטנציאליים, גם כאשר העיתון מונח על הרצפה, זרוק איפשהו, תקוע בתיבת דואר וכו'…
בואו נסכם. עיתון טוב הוא כזה שנותן מענה אמיתי ומושלם לכלל לקוחותיו, דואג שכל המודעות תהיינה נעימות לעין, מעוצבות בטעם, בחן ובמקצועיות, ומוודא שהשיבוץ יהיה מוצלח ושמודעה אחת לא תאפיל על רעותה הסמוכה לה.
בפרסום חזק מייחסים משקל רב למיקום המודעה, לצבעוניוּת ולנראוּת שלה. מנסיוננו, אלה נקודות מפתח לקבלת תגובות רצויות למודעה ולכן אנחנו משקיעים בהן זמן רב בעת עריכת העיתון ועימודו.
כמו כן, לפני כל הזמנה של לקוח, אנחנו בודקים מהו המוצר אותו מעוניין הלקוח למכור, ולפי זה מתאימים לו את גודל המודעה. יש מוצרים שעדיף לפרסמם על פני עמוד שלם ולהביא את כל הלקוחות בפעם אחת.לעומת מוצרים אחרים שדורשים את ביסוס האמון של הלקוח, בכך שבמשך מספר שבועות רואים את אותו המוצר מופיע שוב ושוב ורק אז הוא נכנס לתודעתו של הלקוח והוא מרגיש מספיק בטוח לרכוש אותו. על הסוג השני נמנים שירותים ומוצרים כמו קייטרינג, מטבחים וכו'.
אם יש לכם עסק או מוצר שאתם מתכננים לפרסם – אנחנו מאמינים שהוא מעולה, ויודעים שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים, בעזרת השם.
תנו בנו אמון ואנחנו נעזור להם להכיר אתכם!